MELD JE VANDAAG NOG AAN VOOR Deze unieke training!
Aanmelden

Meld je nu aan!

een cultuur van vertrouwen, trots en plezier

Hoe zorg je voor een aantrekkelijke organisatie waar medewerkers graag werken? Ga actief aan de slag met de medewerkers experience en je medewerkers worden én blijven enthousiast over jouw organisatie.

Wat is de medewerker experience?
De medewerker experience, ook wel ‘employee journey’ genoemd, is de journey die medewerkers maken binnen een organisatie en wat zij daarbij ervaren. Het is een reeks van contactmomenten tussen medewerkers en de organisatie en de individuele beleving van de medewerker. Van de eerste kennismaking, het sollicitatiegesprek, inwerken, ontwikkeling, relatie met de leidinggevende tot en met het afscheid van de organisatie. En zelfs daarna kun je oud-medewerkers aan je organisatie verbonden houden.

De medewerker experience als instrument
Een goed doordachte medewerker experience helpt organisaties aan enthousiaste, productieve en gelukkige medewerkers. Zij worden ambassadeur van je organisatie, brengen een positieve sfeer, presteren beter en blijven langer in dienst. Door belangrijke contactmomenten in kaart te brengen en in te spelen op wat medewerkers verwachten en belangrijk vinden, kun je je onderscheiden als aantrekkelijke werkgever waar medewerkers met plezier werken.






Business proof

Wist je dat gelukkige medewerkers productiever zijn? En ook voor een 2.5 x hogere omzetgroei en 22% hogere klanttevredenheid zorgen? En daarbij tot wel 47% effectiever zijn en een 40% lagere verloop hebben?

Houd jij je niet bezig met werkgeluk en een goede medewerkers experience? Dan is er een kans dat je met het volgende te maken hebt:
• 12% op burn-out
• 40% stress verschijnselen
• 25% te hoge werkdruk

Ziekteverzuim kost organisaties in Nederland maar liefst 2,0 miljard euro per jaar.Wat is het ziekteverzuim en de kosten hiervan bij jouw organisatie?

En daarbij: emotionele verbondenheid binnen een organisatie is bepalend voor hoe goed een bedrijf in staat is om te innoveren en nieuwe strategieën succesvol uit te voeren.

Alle reden om hiermee aan de slag te gaan of verder te professionaliseren!


De mEDEWERKER Experience onderscheidt zich van traditioneel HR op de volgende kenmerken:

onze waarheid

Medewerkers Experience onderscheidt zich van traditioneel HR op de volgende kenmerken:
  • Medewerkers staan op de eerste plaats in de organisatie (niet de stakeholders of de klant).
  • Het heeft een holistische en inclusieve kijk op medewerkers (medewerkers zijn mensen met een leven, ook buiten kantoortijden).
  • Er wordt actief gezocht naar input van medewerkers (wat leeft en speelt er)?
  • Medewerkers worden betrokken in de oplossingen en verbeteringen in de organisatie.
  • De organisatie, dus ook HR, is datagedreven.
  • De medewerkers experience (employee journey) – van werving tot vertrek – wordt (doorlopend) geoptimaliseerd o.b.v. de (veranderende) behoeften van de medewerkers.
  • De Medewerker Experience is geen afdeling (maar een visie op medewerkers).


Een Optimale Medewerker Experience Is De Weg Naar Succesvollere Organisaties
Een Optimale Employee Experience Levert Een Win-Win Op; Meer Werkgeluk Voor Je Medewerkers Èn Een Beter Bedrijfsresultaat. Hogere Productiviteit, Meer Innovatiekracht, Minder Verzuim En Minder Verloop.

Voor wie
Wij hebben deze training ontwikkeld voor HRM-ers, Managers, Directeuren & Ondernemers. 

Aanbod
3 maanden | online modules | 3 live masterminds | organisatieopstelling | indien gewenst individuele coaching

Kun je wel wat hulp gebruiken?
Wil aan de slag met het terugdringen van het verloop en verzuim van je medewerkers? Het verhogen van de productiviteit en de innovatiekracht? Ga ook aan de slag met medewerker experience. Kun je wel wat hulp gebruiken via onze training of wil je gewoon een keer sparren? Leuk! We horen het graag.


Deze training bieden we  online aan in combinatie met live masterminds. Op deze manier creëren we een duurzame borging.

Ja ik heb interesse!

IN 16 sTAPPEN NAAR DE ULTIEME MEDEWERKERS EXPERIENCE

Klanten aan het woord

"We doen de 'voorkant' al goed, de werving en selectie.
Zodra je binnen bent, valt er nog zeker iets te verbeteren."

"Onze employee journey mag wel wat moderner, aansprekendceren flitsender. Passend bij deze tijd en onze doelgroep."

"De kick-ook heeft me geleerd hoe belangrijk persoonlijke aandacht voor elke medewerker is.Van begin tot eind."


faq

Let's answer them!

Voor wie zijn deze trainingen

Wil je als CEO, manager en/ of team een veilig werkklimaat creëren en willen ontdekken welke stappen hiervoor nodig zijn...........
De training "Echt verbinden binnen veilige grenzen" is voor medewerkers die klaar zijn voor verandering en met elkaar een veilige, fijne samenwerking willen creëren. 

Zijn er toelatingseisen?

Er zijn geen toelatingseisen. Iedereen die zelf verantwoordelijkheid voor zijn eigen ontwikkeling durft te nemen, is van harte welkom!

Kan ik in termijnen betalen

Jazeker! Je kan ervoor kiezen om in 3 of 6 termijnen te betalen

wat als ik wil annuleren

Dat zouden we ontzettend jammer vinden! Je kan hier alles vinden over ons restitutie- en annuleringsbeleid: https://levelupcompany /algemene-voorwaarden/. We geven geen geld terug voor verandering van gedachten.

Kan ik op elk moment starten

Ja! Met de online training zeker. De masterminds en opstelling zullen in onderling overleg worden ingepland.  

Ben ik veel tijd kwijt met het volgen van het programma?

Wij weten hoe lastig het kan zijn om tijd te maken voor nieuwe programma’s. Ons aanbod is zo gemaakt dat je alles in je eigen tempo kunt volgen.